~PeNajA KuRanG RaSMi~

Monday, August 2, 2010

Emm.. Just Miss Them All..



Entry kali ni...
Just tok menyampaikan perasaaan yg ade dalam tiada..
Tak byk, Sikit pon.. Sumpah Mati Aku ADA Rindu..

First Of All.. To all kenalan n cgu2 skola rendah..
..SEKOLAH KEBANGSAAN SERI INTAN (SKSI)..

Dari darjah 1 smpai darjah 6.. Too much i learn from here..
Cikgu Mazni, Cikgu Bakar, Cikgu Noraini, Ustaz Zahab, N many more..
Dari Yaqin, Halim, Dalila, Fazleen, Fauzi, Khairul Anuar, Faiz, Awis,

Dari penakut, ke bergadoh, kne denda, kne sepak piat tinge rotan sume..
Smpai la knal pmpn n rmai lg kwan2 yg membesar bersama..
Kenangan Bersama Mse Qiamulail, Rombongan,
Smpai laa Majlis Perpisahan Pas UPSR sume Still Segar lam Ingatan..

Pas Skola Rendah, Nek Pulak Skola Menengah..
SEKOLAH MENENGAH K. TINGGI KLUANG (STK)


Paling tak leh lupa.. Jasa Cikgu Megat, Selaku cikgu PENGAKAP 01..
Sgt2 byk membantu dlm membina jati diri ini...

Member2 seperjuangan PENGAKAP 01..
Sufian Bustamin, Afiq Angin, Apis Baha, Syazreen, Crab, Izzul.
SEKALI BERPENGAKAP, TERUS BERPENGAKAP

Dan Member2 Seperjuangan SPM..
Zura, Iqbal, Hafifi, Majid, Rozza, Lana, sume lah..
Sumpah Rindu kat korang sume..
Ye tak kesa kalu korang nk ckp aku sombong sekarang..
Tp tak mesti aku tak ingat n tak hargai korang sume..
TOGETHER WE STAND (It Mean Forever)..

Tak dilupa jugak..
The Store, KKKL Ticket Counter, MBO Cineplex.
Ucapan Aku rindu kamu kat :
Zafirah, Liyana, N all Promoter Level G The Store..
Unlce Lim kat KKKL Ticket Counter..
dan tok akak2 dan abg2 MBO yg aku sayangi,
Kak Nia, Abg Kuntum, Abg Dad, Abg Lee, Abg Sham,
Kak Murni, Kak Nai, Kak Ayu, and Uncle Raja..

Kat Member2 teristimewa..
Sgt rindu nk lepak n merempit dgn korang..
King, Paiz, Sam, Musang, Naim, Freez,
korang la raja jalanan yg paling aku hormati..
Kenangan g merayau dgn sorg pon xde lesen lg sgt terbaik2!!


Huh... Byk lg nk tulis.. Byk lg gmbar kenangan nk upload..
Tp ats sbb kecuaian hlg PC dgn Handphone dlu..
Da terhlg sume kenangan terbaik bersama sume teman yg penah aku kenal sepanjang 20 tahun hidup ni..
Doakan semua yg tersebut n yg x tersebut tp still dalam ingatan semoga sentiasa sihat dan diRahmati ALLAH. Ade umur lgi nanti, InsyaALLAH kte jumpa lagi..
Sekian, Coretan Terpanjang Dalam BlokToBlog.

No comments: